اطلاعیه تکمیلی در مورد نتایج آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه پس از اعلام نتایج آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه، با انتشار اطلاعیه ای جدید برخی جزئیات از جمله در مورد نحوه اعتراض به نتایج را اعلام کرد.
متن این اطلاعیه به این شرح است:
اطلاعیه تکمیلی درخصوص نتایج آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه
بدین وسیله به اطلاع میرساند، کلیه دواطلبان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه که به نتایج آزمون معترض هستند، میتوانند تقاضای کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۴ به آدرس پستی: تهران – خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – پلاک ۴۴۵ – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه – طبقه چهارم – دبیرخانه مرکزی – کدپستی ۱۵۹۹۶۵۳۳۱۶ از طریق پست ارسال نمایند.
لازم به ذکر است به اعتراضات حضوری و یا تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. در ضمن به اعتراضاتی که بعد از تاریخ مذکور واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
داوطلبانی که شماره پرونده یا داوطلبی خود را فراموش کردند و نمیتوانند از نتیجه آزمون مطلع شوند با سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل نمایند.
گفتنی است پس از اتمام مهلت مذکور کلیه اعتراضات جهت رسیدگی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.